Alles over

Tickets

  • Je kan kiezen uit 4 zones.
    Binnen de zone kan je je zitplaats vrij kiezen.
    Wisselen van zone kan na reservatie niet meer.

° Wil je graag vooraan zitten, binnen de eerste 3 tot 5 rijen? Kies dan zone PAULA (geel).
° Zit je liever in het midden van de zaal, kies dan zone TUUR (rood).
° Onder het balkon kies je voor de “PLAZAnte rijen” (wit)
° Liever een plaats op het balkon? Kies dan zone BALKON (blauw).

Je kan tickets kopen:

  • via de website:
    • betaling met Bancontact of kredietkaart.
      U ontvangt doorgaans binnen de 24u. de e-tickets in uw e-mail in .pdf die u uitprint of digitaal toont aan de inkom.
      Hotmail gebruikers kijken best in hun spam-folder.
    • met een manuele bankoverschrijving.
      U ontvangt meteen via e-mail het bestelnummer en rekeningnummer.
      Na ontvangst van het verschuldigde bedrag ontvangt u een e-mail met de tickets in .pdf. Hotmail gebruikers kijken best in hun spam-folder.
  • in café Wilgenhof (enkel zone TUUR rood).
    Gesloten op maandag. Neem meteen uw tickets mee.
  • telefonisch: 015/34.31.58
  • aan de kassa tijdens één van de PLAZAnte activiteiten.
    (tenzij het uitverkocht is).

Indien een voorstelling uitverkocht is, kan je proberen om toch aan een ticket te geraken.

Wachtlijst op de website

Bij een uitverkochte voorstelling kan je je op de wachtlijst zetten. De wachtlijst staat op de pagina van het evenement. Als er plaats vrij komt, word je telefonisch of via mail gecontacteerd.

Laatste minuut

Bij uitverkochte voorstellingen kan je je aanmelden aan de kassa. We kunnen geen plaats garanderen, maar de kans bestaat dat er reservaties of gastenplaatsen vrijkomen.

Tip: Ticketswap

www.ticketswap.be is een streng gecontroleerd platform voor het doorverkopen van tickets. Opgelet: we verwijzen je door naar deze service. Wij houden een oogje in het zeil, maar kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor deze transacties.

Tickets worden niet terugbetaald of omgeruild.

Kan een voorstelling niet doorgaan omwille van overmacht door Cinema Plaza, de PLAZAnterikken of de artiest(-en)? We brengen je via mail op de hoogte en contacteren je voor de compensatie van je ticket(s).

Ticket(s) verloren of vergeten? Neem vooraf contact op via tickets@plazanterikken.be

Rolstoelgebruiker

Met uitzondering van het balkon en de projectiecabine is heel Cinema Plaza toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Neem vooraf contact op via tickets@plazanterikken.be of telefonisch zodat we je een aangenaam bezoek kunnen garanderen. Voorbehouden rolstoelplaatsen kunnen telefonisch of via tickets@plazanterikken.be gereserveerd worden. Kies zone rood TUUR bij de bestelling.

Slechthorend

Cinema Plaza is voorzien van een ringleiding. Meld minstens twee dagen vooraf via tickets@plazanterikken.be dat je hiervan gebruik wil maken.

Slechtziend

Assistentiedieren zijn toegelaten in Cinema Plaza. Meld dit vooraf via tickets@plazanterikken.be, dan kunnen wij een goede zitplaats garanderen.

Tickets

  • Tickets worden niet terugbetaald of omgeruild.
  • Kan een voorstelling niet doorgaan omwille van overmacht door Cinema Plaza, PLAZAnterikken of de artiest(en)? We brengen je via mail op de hoogte en contacteren je voor de compensatie van je ticket(s).
  • Ticket(s) verloren of vergeten? Neem vooraf contact op via tickets@plazanterikken.be.
  • Onbetaalde tickets vervallen automatisch 5 dagen na reservatie.

Foto’s

Bij het inschrijven voor een voorstelling geef je automatisch toestemming dat de foto’s genomen tijdens de activiteit gebruikt mogen worden door Cinema Plaza en de PLAZAnterikken voor publicaties, website en sociale media. Indien je hier niet mee akkoord gaat, dien je dit bij reservatie schriftelijk te melden.

Staand / Zittend

Bij staande activiteiten wordt dit duidelijk vermeld.

Elektronica en apparatuur

Het is verboden foto’s, film- of geluidsopnames te maken tijdens de voorstelling zonder voorafgaande toestemming.

Cadeaubon

Er zijn geen cadeaubons of kortingskaarten.